húzások

Ingyenes SMS, na persze... OTP vs. K&H vs. ERSTE = CIB (frissítve)

Az OTP folyamatosan lehúzott mindenféle SMS díjjal. Lemondtam mivel azt akartam, hogy maradjon pénz is a számlámon, ne az SMS-eket fizessem csak.
 
Meg ahogy Móricka elképzelte. Az OTP minden egyes hónapban levont pár forintot a számlámról. Minden ilyen után felhívtam az OTP-t hogy mégis mit vontak le. Érdekes módon mindenre volt magyarázat. Mindegy, ezt meguntam. OTP-s számla bezárva.
 
Erste bank számlanyitás:
- Olvasgatás, info szerzés mielőtt belépek a bank ajtaján
- Bemegyek, elbrekegem, hogy számla kell
Egyből ajánlja a néne az 5000Ft/évi díjas kártyát, mondom neki, csókolom van ingyen kártya (ún. Unembossed) is, azt kérem. Ja igen persze azt is lehet. (itt köszönném meg, hogy azonnal szólt...)
- Havidíjmentes SMS kártyaőr és Számlaőr szolgáltatás kell-e. Drága magyar szokás szerint hámondom hogy a viharbane kéne, ingyé van. Szerződés megkötve.
 
Hónap elején levonták a számlavezetési havidíjat. Mellette -11Ft SMS szolgáltatás.
Na gyorsan írunk egyet ERSTE bácsinak, hogy miaretek ez?
Aszondja az ingyenes havidíj mellett van SMS-enkénti díj.
Hát persze, hogy van, mégis mivel húznánk le a népet...
Nem tudom ki hogy van vele, de ha havidíj mentes szolgáltatást 40-es betűmérettel félkövéren reklámoznak, akkor legalább jó öreg átcseszerintős szokás szerint írják már alá 10es betűmérettel, hogy a "Tájékoztatás nem teljeskörű" vagy "Gyükér kérdezz utána, mert átcseszünk" igazán informatív mondatokat.
 
Mindezt hálából, azért, hogy náluk tartom a pénzem és addig az én ezreseimmel legyezhetik a töküket. Tranzakciós díjakról ne is beszéljünk (erősen ajánlott film a megértéshez: "Jó tanácsok bankrablóknak").
Az SMS szolgáltatás lemondása miatt naivan írtam nekik egy e-mailt (netbankból 2 szintű azonosítás után). De csak viccből, mert úgyis az lesz a vége, hogy menjek be személyesen. Ha már úgyis ott várja valaki az ügyféltől beérkező leveleket, miért is ne kedveskednék neki eggyel, hogy ne teljen olyan lassan a munkaideje.
 
Egy mondat erejéig: K&H-nál is vezettem már számlát, még az Erste és OTP alatt sőt még a zöld brekegő sejhaja alatt vannak jóval, nem beszélve az igen aluliskolázott (még akkor is ha papíron megvan az éretsségije) pénztárosnéniről, akire ránézve is "végigfut rajtam a hideg és a meleg".
 
Még jó, hogy CIB-nél is vezetek egy számlát.
Érdekes módon ott nincsenek ilyen lehúzások (ha valamit ingyenesnek tüntetnek fel, akkor az is) és 7/24 (non stop) ügyfélszolgálat van és igen készségesek a banki népek. Két ingyenes pénzfelvét az ország akármilyen ATM-éből.
 
Tanulság: CIB-nél kell számlát nyitni (eddig még rossz tapasztalatom nem volt velük)!
 
Pénzt nem kaptam a reklámért (sajnos):)
 
Frissítés: felhívtak az Erste-től, hogy lemondhatják-e az SMS szolgáltatás. Válaszom persze, hogy igen :). Legalább ezért nem kell bemennem a bankba.