Koala zokni, kici, ocó és még rossz is

Kici kínai hernyószelyemből pödört, tekert, szőtt, font valódi 100% pamut zohni kínai 39-42-es mérettel, azaz kici kínaihoz méretezve 18cm-es talphosszal:   Kis segítség a méretekről (Forrás: Wikipédia): CipőméretA láb hossza centiméterbenamerikaiangoljapán     Nők Férfiak Nők Férfiak Nők Férfiak 34 21,7−22,3 3½   4   22   34⅔   4   4½   22,5   35⅓ 22,4−23,0 4½   5   23   36   5½   5½       37⅔ 23,1−23,6 6   6   23,5   38⅓   6½   6½       39 23,7−24,3 7   7   24   40⅓   7½   7½   24,5   40⅔ 24,4−25,0 8 6 8 5½     41   9 7 8½ 6½ 25 25 41⅔ 25,1−25,7 9½ 7½ 9 7 25,5 25,5 42⅓   10 8 9½ 7½   26 Amint látható ez bizony - szemre két század pontossággal - egy kb 30-as méret. Még kinyújtva is maximum 36-os bütykösre jó, de ahogy felhúztam a 42-es lábamra hirtelen azt vettem észre, hogy a talpamon hordom a sarkamat... Ez még nem minden. Próbakör következett. A laminált parkettán épphogy sikerült talpon maradnom a nagy csúszások közepette, ugyanis a 100% pamut zokni még csak köszönő félben sincs a gyapottal. De biztos az okosz kici kínai agyából kipattant a műgyapot ötlete, amit megvalósítva, megpödörve, megszőve adják el 590Ft / 3 pár (azaz szok darab) áron:   Milyen lehet a 3. osztályú zoknijuk? A recycle felirat is figyelmeztet, hogy ez bizony műanyag (nem láttam még zoknit visszafejtő kínait még soha). A képen látható a pamut természetes csillogása is:   Egy zokninak két paramétere lehet: méret és anyag. Nekik nem sikerült egyiket se belőni. Még a hülyének is megéri, főleg, ha azt szeretné, hogy elrohadjon a lába.

SPAR spór - csavarbetekerő kézi készülék

Tecsóba találtam egy igen praktikus csavarnyúzót alumínium szárral, aminek a nyelébe lehet dugdosni a csodás aranyozott bitjeit és csőkulcsait. De sajnáltam rá az 1.000Ft-ot amiért kínálták, így inkább otthagytam. Szerencsére pár napra rá egy majdnem csak a csomagolásában különböző készletet találtam a jó öreg SPAR-ban mindössze 400Ft-ért. Árát megpillantva azonnal a kosárban landolt. Amiért igazából megvételre került - az egyébként meglévő másik 6 bitkészletem mellé - az a zsíráf ("ugyanaz mint a sirály, csak zsíráf") teleszkópos análizáló része, ami a véletlenül - legtöbb esetben csak outputra használt testnyílásokba - feldugott anyacsavarokat hivatott kirángatni a nem megfelelő helyről. Tökéletes a motortérbe esett csavarok felszedéséhez, ahova kéz már nem fér be. A markolat igazi fröccsöntött - ásványvizes palackokból és vibrátorokból összeolvasztott - műanyagból készült, amit természetesen első kibontásnál megszabadítottam a sorjától. Hát akkor nézzük a kibontott szerszámot (jól látszik még a szárnál lévő sorja):   Nézzük kitárt állapotban (még az én erős körmöm is beszakadt a kibontásába):   A fő alkotórésze, azaz a mágneses análizátor:       A szár szimmetrikussága kívánnivalót hagy maga után:       Ahogy a biteké is:           És az ötágú bit ötödik bemarását elfelejtette pistabácsi befejezni (de ha látott már valaki ilyen fejű csavart, kérem jelentkezzen):       A csőkulcs bitje konkrétan elforog a Hattori Hanzo által megedzett alumínium szárban (a többi bitet az asszimmetrikusság miatt csak egyféleképpen tudom belehelyezni):      Szerencsére - ahogy már írtam - van párszáz bitem már, hasonló 400Ft-os készletekből, így pótoltam egy szimmetrikusra. Kíváncsi leszek az éles tesztre, amikor a '92-es Astra 18 éve korrodált csavarjait próbálom meglazítani WD-40 kíséretében eme strapabíró szerszámmal.   És végül, ahogy egy barátom mondaná: "A kocsiszereléshez két dolog kell: WD-40 és szigetelő szalag. WD-40 ahhoz, ha valami nem mozog és mozognia kell. A szigetelő szalag ahhoz, ami mozog pedig nem kéne."