húzások

Speedshop, azaz gyorsaság megvan, de minden más hiányzik - frissítve

Utoljára 2,5 éve vásároltam tőlük és mivel 3000 pontom volt a virtuális kártyámon (1400 pontot azért kaptam anno, mert visszaküldtem egy headsetet, mivel tévedésből mást küldtek és úgy döntöttek, hogy nem visszautalják, hanem rátolják a kártyámra), azért gondoltam most hogy szükségem van egy aktív autós tartóra, elköltöm rá és még pénzembe se kerül.

[Plusz info, hogy 2007 előtt több mint 140eFt-ot elköltöttem náluk (egy laptop is lett vásárolva innen).]
Hohóó! Nem úgy van ám az! Gondoltam, hogy a futárköltség nem számítható bele, ezért MSN Suporttól megkérdeztem, hogy így van-e. Természetesen így. De úgy voltam vele, hogy még úgy is megéri.
Így a választásom egy FORGATHATÓ (fontos volt hogy fektetve bele tudjam tuszkolni a telefont a navigáció miatt) aktív autós tartóra esett, ami 990Ft-ért volt meghirdetve:
 

 


Természetesen megnéztem a képeket, hogy mégis mi az, hogy forgatható... Itt látható:
 

 

 

 

 
Hát el is döntöttem, hogy megveszem, mert pont ilyen gömbcsuklós cuccot kerestem.
 
Ma megkaptam a "gyorsbolt" által forgalmazott olcsóságot. Nézzük:
 
1. Bontott csomagolás (ez még nem is lett volna baj, ha az van benne amit rendeltem)
2. Némmá' a gömbcsukló nem is gömbcsukló:
 

 

 
Nem csak, hogy nem az, hanem a gyári csomagoláson jelzett ADAPT márka helyett egy ARKON felirat figyel a tartókar "csatján":
 

 

 
Próbáltam felrakni a szélvédőre úgy, hogy vízszintes helyzetben legyen a telefon, de elég idiótán néz úgy ki...
Inkább maradt a jól bevált reklamáció.
MSN-en rájuk írtam, hogy lehet-e reklamálni MSN-en (digitális kor :) ). Bizony lehet, ennyit még megengednek.
Amikor írtam mi a problémám, közölte, hogy a kép csak illusztráció és, hogy a munkatársa csak ilyen képet talált róla. Ja kérem igen, csakhogy a képek az eredeti termékről készültek és csak utólag lett kicserélve a tartókar (az ügyfélszolgálatos szerint a raktárban is ugyanilyen tartóval van, ami egy kicsit vicces, hogy nem ez van felrakva, mivel ez NEM FORGATHATÓ). Ennyi erővel így el lehet eladni egy 3210-est az N90-es képével, hiszen mindkettővel lehet telefonálni és a kép is csak illusztráció. Ezek után korrekten felajánlotta, hogy 8 napig vissza tudom küldeni és visszarakják a pontokat a kártyámra. Namármost. A postaköltség visszafele 530Ft lenne ajánlva, plusz még rendelnem kellene tőlük, hogy a visszaírt pontokat levásárolhassam megint, viszont akkor megint ki kell fizetnem a futárköltséget. Tehát összefoglalva küldjek vissza egy 990Ft-os cuccost, hogy 1530Ft-ot fizethessek postázásra és futárra :D Jó üzlet... csak nem nekem.
A kedves ügyfélszolgálatos (V. Krisztián), akinek kifejtettem ezt a problémát, nemes egyszerűséggel letiltott MSN-ről 11:44-kor és eddig nem jött fel (15:00). Nem hiszem, hogy csak miattam kijelentkezett volna, hiszen az a többi ügyféllel való kommunikációt is kizárja... Egyébként ezt a békát lenyeltem volna, mivel nem egy nagy értékű cuccról van szó, de ezzel a paraszt lépésével betelt a pohár. Beszélgetés közben letiltani (mert még csak nem is írtam semmi sértőt és személyeskedőt), ez aztán a problémamegoldás. Újfent köszönöm Speedshop, megint rájöttem, hogy ez még mindig Magyarország! A régi hibátokból csináltatok egy újat! Igazán profi cég immár 11 éve... mínusz egy vevővel.
 
Frissítve: egészen biztos, hogy letiltott, mert ma (2010.04.08) se volt fenn az ügyfélszolgálatos, annak ellenére, hogy minden munkanap fenn szokott lenni. Köszönöm!